خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/11 - 15:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
لطفی تشریح کرد:

راه‌اندازی شهرک گلخانه‌ای عمان با ایجاد اشتغال برای حدود 500 در رزن/ ایجاد شهرک صنعتی قروه و فعالسازی واحدهای صنعتی تعطیل شده رزن

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس، به تشریح روند فعالیت‌های انجام شده در حوزه اشتغال، ایجاد شهرک‌های صنعتی و دستاوردهای حوزه تقسیمات کشوری در حوزه انتخابیه خود پرداخت.

حسن لطفی در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان اقدامات انجام شده در حوزه بنیاد مسکن  حوزه انتخابیه خود، گفت: در اجرای فاز اول بهسازی تمام روستاهای این منطقه با پیشرفت 97 درصدی همراه بود و می‌توان گفت جزء مناطق ممتاز کشور هستیم که فاز اول تمام روستاهای آن اجرا شده و منجر به ایجاد نشاط و شادابی بین مردم شده است.



نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دستاوردهایی که در حوزه تقسیمات کشوری در این منطقه داشته است، ادامه داد: دستاوردهای خوبی که در حوزه تقسیمات کشوری داشتیم در طول 10 سال گذشته در استان بی‌نظیربوده است کمااینکه ارتقای بخش قروه درجزین به شهرستان درگزین، ارتقای دهستان شاهنجرین به بخش و در نهایت شهر شاهنجرین، ارتقای دهستان بقراطی به بخش و مرکزیت روستای بابانظر و ایجاد دهیاری در روستای شرکت زراعی و  ارتقای رتبه فرمانداری شهرستان رزن از 3 به 2 از جمله این دستاوردها است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در تشریح ایجاد مراکز اشتغال در حوزه انتخابیه خود، تصریح کرد: در این منطقه اقدام به راه‌اندازی شهرک گلخانه‌ای عمان با ایجاد اشتغال برای حدود 500 نفر کردیم، همچنین بزرگترین گاوداری غرب کشور توسط سازمان تامین اجتماعی در این منطقه راه‌اندازی شد ضمن‌اینکه خانه امید این منطقه را هم راه‌اندازی کردیم.



عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی، در مورد ایجاد شهرک‌های صنعتی در حوزه انتخابیه خود، تاکید کرد: در این مدت نسبت به ایجاد شهرک صنعتی شهر قروه و فعالسازی واحدهای صنعتی تعطیل شده شهرک صنعتی رزن نیز اقدام کردیم. همچنین درصدد ایجاد ناحیه صنعتی در شهر دمق نیز هستیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 372330
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار